Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy zákazníků

 Kdy dostanu zboží, které si dnes objednám? 

Všechny nabízené výrobky v eshopu jsou skladem a odesíláme je většinou ještě v den objednání nebo do 24 hodin.   Ve vyjimečných případech po dohodě.  
V případě zájmu o velikost, která již skladem není, kontaktujte INFO Linku 776 055 166, kde Vám sdělíme, kdy lze zboží dodat.

 

Mám si zaškrtnout odběr newsletterů při registraci ?

ANO - Zaškrtnutím odběrů newsletteru získáváte informaci o slevách s předstihem ( o den dříve než je oficiálně vyhlášena), získáváte kupony na slevu až 50% u jednotlivých produktů a kategorií. Pokud Vám zasílání nebude vyhovovat můžete se kdykoli odhlásit.

NE - Nezaškrtnutím naopak přicházíte o informace o slevách a akcích.

 

Co mám dělat, když mi zaslané zboží nevyhovuje? 

Nic se neděje vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
- Podívejte se na náš návod k výměně nebo vrácení zboží ZDE

 

Kam mám výrobek k vrácení poslat ?

Na adresu : KERBO , Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 466 01 více info zde .

 

Máte více dárkových poukazů a chcete je uplatnit najednou ?

V případě, že máte více DÁRKOVÝCH POUKAZŮ a chcete je najednou uplatnit stačí uplatnit v prvním kroku objednávky jeden a ve třetím kroku do Poznámky uvést hodnotu poukazu a jeho kód.
Pozor netýká se slev, ty kombinovat nelze.

 

Sháníte výrobek, který již nemáme ve Vaší velikosti?

Pokud v nabídce již nemáme výrobek ve Vaší velikosti, nebo sháníte výrobek námi prodávané značky napište nám eshop@oblecenionline.cz nebo nám zavolejte na telefon 776 055 166 a my se Vám jej pokusíme dodat v co nejkratší době a v co nejlepší ceně.

 

Kdy dostanu zpět peníze za vrácený výrobek?

Ihned jakmile se nám Váš balíček vrátí zpět budete informováni e-mailem.  Výrobek vrácený zpět k výměně nebo k vrácení částky by měl být nenošený v původním neponičeném obalu a opatřen nepoškozenou visačkou - bez originálních visaček nebude výrobek přijat zpět( viz. obchodní podmínky bod 5. odstoupení od kupní smlouvy) . Vrácení peněz na účet následuje v průběhu následujících 10 dní.

 

Jakou přepravní službou vybrané zboží dostanu?

Vámi vybraný výrobek bude dodán prostřednictvím přepravních služeb firem Česká pošta a PPL více  DOPRAVA  ZDARMA zde .

 

Reklamace zboží

Pokud budete mít výrobek k reklamaci tak neotálejte a zašlete nám jej zašlete na adresu : KERBO , Liberecká 1, Jablonec nad Nisou, 466 01 . 
Na vráceném zboží prosím označte vadu a popište důvod reklamace. Společně s výrobkem zašlete také kopii dokladu o koupi. Pro zjednodušení můžete využít náš Reklamační list. Ihned po obdržení začneme Vaši reklamaci vyřizovat. Reklamace se vyřizují va spolupráci s našimi dodavateli v co nejrychlejším termínu. Zákonná doba 30 dnů je pro nás závazná a většina reklamací je vyřizována v rychlejším čase.

 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? 

Jsme připravení na ni ihned odpovědět na   INFO  LINCE  -  776 055 166  nebo e-mailem  eshop@oblecenionline.cz .